dc.contributor.author | Korseberg, Lene | |
dc.contributor.author | Svartefoss, Silje Marie | |
dc.contributor.author | Bergene, Ann Cecilie | |
dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.date.accessioned | 2022-01-18T17:35:35Z | |
dc.date.available | 2022-01-18T17:35:35Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0538-2 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2838067 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten tar for seg tematikken pedagogisk bruk av digital teknologi i høyere utdanning. Temaet studeres gjennom en analyse av tre ulike datakilder: en litteraturstudie, gjennomgang av eksisterende rapporteringsdata og eksisterende surveydata som dekker digitale verktøy/teknologi, samt intervjuer med UH-pedagogiske miljøer ved landets universiteter og høgskoler. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2022:1 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Pedagogisk bruk | en_US |
dc.subject | Digital teknologi | en_US |
dc.subject | Høyere utdanning | en_US |
dc.title | Pedagogisk bruk av digital teknologi i høyere utdanning | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 141 | en_US |
dc.relation.project | UNIT/DIKU/NOKUT – Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse | en_US |