Show simple item record

dc.contributor.authorBrandt, Synnøve S.
dc.contributor.authorSchwach, Vera
dc.date.accessioned2015-05-04T11:01:25Z
dc.date.available2015-05-04T11:01:25Z
dc.date.issued2005-08
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282990
dc.description.abstractRapportens formål er en analyse av fordelingen mellom norsk og engelsk i høyere utdanning. Den gir et første overblikk over språkbruk og retter oppmerksomheten mot utvalgte synsfelter, fagdisipliner, fagtilbud og utdanningsinstitusjoner.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2005:18
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectSpråknb_NO
dc.subjectHøyere utdanningnb_NO
dc.titleNorsk, engelsk og tospråklighet i høyere utdanning. En pilotstudie om bruk av engelsk i fem fagtilbud ved fire lærestedernb_NO
dc.typeWorking Papernb_NO
dc.source.pagenumber78nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge