dc.contributor.author | Brandt, Synnøve S. | |
dc.contributor.author | Schwach, Vera | |
dc.date.accessioned | 2015-05-04T11:01:25Z | |
dc.date.available | 2015-05-04T11:01:25Z | |
dc.date.issued | 2005-08 | |
dc.identifier.issn | 1504-0887 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/282990 | |
dc.description.abstract | Rapportens formål er en analyse av fordelingen mellom norsk og engelsk i høyere utdanning. Den gir et første overblikk over språkbruk og retter oppmerksomheten mot utvalgte synsfelter, fagdisipliner, fagtilbud og utdanningsinstitusjoner. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-arbeidsnotat;2005:18 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Språk | nb_NO |
dc.subject | Høyere utdanning | nb_NO |
dc.title | Norsk, engelsk og tospråklighet i høyere utdanning. En pilotstudie om bruk av engelsk i fem fagtilbud ved fire læresteder | nb_NO |
dc.type | Working Paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 78 | nb_NO |