dc.contributor.author | Børing, Pål | |
dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.date.accessioned | 2015-04-21T19:30:35Z | |
dc.date.available | 2015-04-21T19:30:35Z | |
dc.date.issued | 2004-09 | |
dc.identifier.issn | 1504-0887 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/282163 | |
dc.description.abstract | På bakgrunn av internasjonale initiativ for å utvikle et europeisk kvalifikasjonsrammeverk for å bistå i etableringen av et "European Higher Education Area" har Utdannings- og forskningsdepartementet har bedt NIFU STEP om en kartlegging av eksisterende rammeverk, og de metodiske og praktiske implikasjonene av disse sett i et norsk perspektiv. Dette notatet er resultatet av arbeidet. | nb_NO |
dc.description.sponsorship | Utdannings- og forskningsdepartementet | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-arbeidsnotat;2004:5 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.title | Et nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk. Hva kan vi lære av internasjonale erfaringer? | nb_NO |
dc.type | Working Paper | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 44 | nb_NO |