Show simple item record

dc.contributor.authorBøring, Pål
dc.contributor.authorStensaker, Bjørn
dc.date.accessioned2015-04-21T19:30:35Z
dc.date.available2015-04-21T19:30:35Z
dc.date.issued2004-09
dc.identifier.issn1504-0887
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282163
dc.description.abstractPå bakgrunn av internasjonale initiativ for å utvikle et europeisk kvalifikasjonsrammeverk for å bistå i etableringen av et "European Higher Education Area" har Utdannings- og forskningsdepartementet har bedt NIFU STEP om en kartlegging av eksisterende rammeverk, og de metodiske og praktiske implikasjonene av disse sett i et norsk perspektiv. Dette notatet er resultatet av arbeidet.nb_NO
dc.description.sponsorshipUtdannings- og forskningsdepartementetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-arbeidsnotat;2004:5
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.titleEt nasjonalt kvalifikasjonsrammeverk. Hva kan vi lære av internasjonale erfaringer?nb_NO
dc.typeWorking Papernb_NO
dc.source.pagenumber44nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge