dc.contributor.author | Elken, Mari | |
dc.contributor.author | Røsdal, Trude | |
dc.contributor.author | Aanstad, Siri | |
dc.contributor.author | Caspersen, Joakim | |
dc.date.accessioned | 2015-04-20T09:00:44Z | |
dc.date.available | 2015-04-20T09:00:44Z | |
dc.date.issued | 2015-04 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0094-3 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/282065 | |
dc.description.abstract | Ofte antar man at samme studium, kanskje særlig innenfor profesjonsstudiene, utdanner «like» yrkesutøvere uavhengig av utdanningssted. I denne rapporten gjør vi et dypdykk inn i tannhelsefeltet for å se på hvordan forskjeller i organisering av praktisk trening i utdanningene (ekstern veiledet praksis, intern klinikk og ferdighetstrening) både gir utdanninger med svært forskjellige profiler og er basert på at utdanningene skal ha forskjellige profiler. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2015-12 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Høyere utdanning | nb_NO |
dc.subject | Tannhelse | nb_NO |
dc.title | Praktisk øving i tannhelseutdanningene i Norge: En sammenligning av ulike studiemodeller | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 138 | nb_NO |
dc.relation.project | Helse- og omsorgsdepartementet | nb_NO |