Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorElken, Mari
dc.contributor.authorRøsdal, Trude
dc.contributor.authorAanstad, Siri
dc.contributor.authorCaspersen, Joakim
dc.date.accessioned2015-04-20T09:00:44Z
dc.date.available2015-04-20T09:00:44Z
dc.date.issued2015-04
dc.identifier.isbn978-82-327-0094-3
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/282065
dc.description.abstractOfte antar man at samme studium, kanskje særlig innenfor profesjonsstudiene, utdanner «like» yrkesutøvere uavhengig av utdanningssted. I denne rapporten gjør vi et dypdykk inn i tannhelsefeltet for å se på hvordan forskjeller i organisering av praktisk trening i utdanningene (ekstern veiledet praksis, intern klinikk og ferdighetstrening) både gir utdanninger med svært forskjellige profiler og er basert på at utdanningene skal ha forskjellige profiler.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2015-12
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectHøyere utdanningnb_NO
dc.subjectTannhelsenb_NO
dc.titlePraktisk øving i tannhelseutdanningene i Norge: En sammenligning av ulike studiemodellernb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber138nb_NO
dc.relation.projectHelse- og omsorgsdepartementetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge