Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVibe, Nils
dc.contributor.authorBrandt, Synnøve S.
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.date.accessioned2015-04-14T12:15:32Z
dc.date.available2015-04-14T12:15:32Z
dc.date.issued2011-05
dc.identifier.isbn978-82-7218-769-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/281690
dc.description.abstractDette er den fjerde underveisrapporten fra delprosjektet Struktur, gjennomføring og kompetanseoppnåelse innenfor evalueringen. Denne rapporten viser status for implementeringen av ny tilbudsstruktur i videregående opplæring høsten 2009, det vil si det seneste tidspunktet vi har tilgang til data for. Vi kan dermed følge to elevkull som tok fatt på videregående opplæring etter innføringen av Kunnskapsløftet fram til overgangen mellom det andre og det tredje opplæringsåret. Disse sammenliknes med de to siste kullene før innføringen av reformen.nb_NO
dc.description.sponsorshipUtdanningsdirektoratetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2011-19
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.titleUnderveis i videregående opplæring. Evaluering av Kunnskapsløftet. Underveisrapport fra prosjektet 'Struktur, gjennomføring og kompetanseoppnåelse'nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber126nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge