Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorStøren, Liv Anne
dc.date.accessioned2015-04-03T18:39:49Z
dc.date.available2015-04-03T18:39:49Z
dc.date.issued2012-12
dc.identifier.isbn978-82-7218-878-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280935
dc.description.abstractDenne studien har som siktemål å besvare en rekke spørsmål om betydningen av entreprenørskap i høyere utdanning og læringsutbyttet av å hatt entreprenørskap som en del av sin utdanning. Datamaterialet som benyttes i rapporten, omfatter nyutdannede som deltok i NIFUs kandidatundersøkelse 2011. Hoveddelen av materialet er basert på en tilleggsundersøkelse til Kandidatundersøkelsen. De som deltok i undersøkelsen, var høyere grads kandidater (mastere) innenfor alle fagfelt, og to grupper av bachelorer, nemlig bachelorer i ingeniørfag og i økonomisk-administrative fag. Totalt svarte 2827 personer på undersøkelsen, noe som utgjorde halvparten av dem som fikk tilsendt spørreskjema.nb_NO
dc.description.sponsorshipKunnskapsdepartementet, Kommunal- og regionaldepartementet og Nærings- og handelsdepartementet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2012-45
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLæringsutbyttenb_NO
dc.subjectEntreprenørskapnb_NO
dc.titleEntreprenørskap i høyere utdanning - erfaringer blant nyutdannedenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge