Show simple item record

dc.contributor.authorHolen, Solveig
dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.date.accessioned2015-04-03T18:30:03Z
dc.date.available2015-04-03T18:30:03Z
dc.date.issued2012-11
dc.identifier.isbn978-82-7218-874-9
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280929
dc.description.abstractDenne rapporten er den første av to fra prosjektet Kartlegging av deltagelse, organisering og opplevelse, og handler om intensivopplæringen i 10. trinn våren 2012 og om aktiviteter for intensivelevene før de startet i videregående opplæring samme høst. Overgangsprosjektet skal gjennomføres over tre år med stadig opptrapping av antall skoler og kommuner som deltar. NOVA gjennomførte en kartlegging i 2011 (Sletten m.fl. 2011) som var det første året i satsingen, og deres rapportering gir et viktig grunnlag for sammenligning og beskrivelse av utviklingen. Denne rapporten bygger på analyser av registerdata og data fra flere spørreundersøkelser, blant annet en omfattende spørreundersøkelse til elever, lærere og rektorer ved skoler som var med i Ny GIV våren 2012.nb_NO
dc.description.sponsorshipKunnskapsdepartementetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2012-42
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectIntensivopplæringnb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.titleIntensivopplæringen i Ny GIV for 10. trinnselever våren 2012. Kartlegging av deltagelse, organisering og opplevelsenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge