Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOpheim, Vibeke
dc.contributor.authorWiborg, Øyvind
dc.date.accessioned2015-04-03T18:02:28Z
dc.date.available2015-04-03T18:02:28Z
dc.date.issued2012-11-27
dc.identifier.isbn978-82-7218-881-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280919
dc.description.abstractDette er fjerde delrapport fra prosjektet 'Ressurser og resultater i grunnopplæringen'. Hensikten med rapporten er å undersøke elevers læringssituasjon på skolen og i klasserommet. Rapporten tar utgangspunkt i funn fra tidligere delrapporter i prosjektet og drøfter følgende problemstillinger: Fører lærerstyrt undervisning til bedre skoleprestasjoner enn undervisning som er basert på gruppearbeid og andre former for mer elevaktiv undervisning? Fører mye evaluering og vurdering til lavere skoleprestasjoner? I hvilken grad har læringsmiljøet betydning for elevenes prestasjoner?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2012-37
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectSkoleprestasjonernb_NO
dc.subjectLæringsmiljønb_NO
dc.titleResultater fra en spørreundersøkelse blant elever og lærere på 9. trinn og i videregående trinn 1. Delrapport 4 fra prosjektet 'Ressurser og resultater i grunnopplæringen'nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge