dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Karlsen, Hilde | |
dc.contributor.author | Skålholt, Asgeir | |
dc.contributor.author | Hovdhaugen, Elisabeth | |
dc.date.accessioned | 2015-04-03T16:46:05Z | |
dc.date.available | 2015-04-03T16:46:05Z | |
dc.date.issued | 2012-07 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-855-8 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280905 | |
dc.description.abstract | NIFU har gjennomført en undersøkelse av elever og lærlinger innenfor helse- og sosialfag i videregående opplæring med det mål å bedre kunne forklare de mønstre vi ser på dette feltet, og som resulterer i at svært få av de som starter på yrkesutdanningen ender opp i yrkene programmet retter seg mot. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2012-30 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Videregående | nb_NO |
dc.subject | Helse og sosial | nb_NO |
dc.subject | Yrkesutdanning | nb_NO |
dc.title | Yrkesfagutdanning eller allmennutdanning for sektoren? En undersøkelse av elever og lærlinger i Helse- og sosialfag | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |