Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAasen, Petter
dc.contributor.authorMøller, Jorunn
dc.contributor.authorRye, Ellen
dc.contributor.authorOttesen, Eli
dc.contributor.authorPrøitz, Tine Sophie
dc.contributor.authorHertzberg, Frøydis
dc.date.accessioned2015-04-03T07:59:13Z
dc.date.available2015-04-03T07:59:13Z
dc.date.issued2012-05-29
dc.identifier.isbn978-82-7218-834-3
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280885
dc.description.abstractInnføringen av et nytt styrings- og forvaltningssystem var en sentral del av og en forutsetning for reformen. Hovedformålet med prosjektet er å undersøke om det nye styrings- og forvaltningssystemet fungerer i tråd med intensjonene. Prosjektet belyser forbindelseslinjer og samhandling mellom forvaltningsnivåene, hvordan ulike strategier og tiltak prioriteres og gjennomføres på nasjonalt, regionalt og lokalt nivå, og hvilke innvirkninger de styrings- og forvaltningsmessige endringene har for skolens/ lærebedriftens tilrettelegging av læringsarbeidet i relasjon til målsettingene i Kunnskapsløftet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2012-20
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectStyring og ledelsenb_NO
dc.subjectOrganiseringnb_NO
dc.subjectSkoleledelsenb_NO
dc.titleKunnskapsløftet som styringsreform - et løft eller et løfte? Forvaltningsnivåenes og institusjonenes rolle i implementeringen av reformennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge