dc.contributor.author | Høst, Håkon | |
dc.contributor.author | Skålholt, Asgeir | |
dc.contributor.author | Nore, Hæge | |
dc.contributor.author | Tønder, Anna Hagen | |
dc.date.accessioned | 2015-04-03T07:38:23Z | |
dc.date.available | 2015-04-03T07:38:23Z | |
dc.date.issued | 2012-03-31 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-827-5 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280877 | |
dc.description.abstract | Evalueringen har fulgt forsøket med gjennomgående dokumentasjon av opplæringen i fire ulike programområder i videregående opplæring gjennom hele 2011. Det omfatter Teknikk og industriell produksjon, Helse- og sosialfag, Bygg- og anleggsteknikk og Elektrofag. Fem fylkeskommuner har deltatt i forsøket, Oppland, Buskerud, Telemark, Rogaland og Troms. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2012-16 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Fagopplæring | nb_NO |
dc.subject | Fagskole | nb_NO |
dc.subject | Yrkesfag | nb_NO |
dc.subject | Videregående | nb_NO |
dc.title | Gjennomgående dokumentasjon, eller opplæringsboka i ny form? Evaluering av forsøket med gjennomgående dokumentasjon i fag- og yrkesopplæringen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |