Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAamodt, Per Olaf
dc.contributor.authorPrøitz, Tine Sophie
dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorStensaker, Bjørn
dc.date.accessioned2015-03-30T15:21:36Z
dc.date.available2015-03-30T15:21:36Z
dc.date.issued2007-12
dc.identifier.isbn978-82-7218-555-7
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280627
dc.description.abstractHva slags kunnskaper og ferdigheter bidrar universiteter og høgskoler til å utvikle hos studentene, og hvordan står disse kunnskapene i forhold til de kompetansekravene som stilles i arbeidslivet? Dette spørsmålet danner utgangspunktet for denne rapporten. Kvalitetsreformen og de internasjonale og nasjonale kvalitetsrammeverkene har også aktualisert interessen for hva studenter bør lære og lærer.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-rapport;2007-40
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLæringsutbyttenb_NO
dc.subjectHøyere utdanningnb_NO
dc.titleLæringsutbytte i høyere utdanning: En drøfting av definisjoner, utviklingstrekk og måleproblemernb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber63nb_NO
dc.relation.projectKunnskapsdepartementetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge