Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVibe, Nils
dc.contributor.authorBorgen, Jorunn Spord
dc.date.accessioned2015-03-30T13:55:28Z
dc.date.available2015-03-30T13:55:28Z
dc.date.issued2007-11
dc.identifier.isbn978-82-7218-548-9
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280613
dc.description.abstractNIFU STEP har fått i oppdrag fra Oslo kommune, Utdanningsetaten å utføre en forskningsbasert evaluering av forsøket med valgfritt sidemål, som ble gjennomført ved ni videregående skoler i Oslo i tidsrommet 2004 – 2007. Rapporten presenterer resultater fra et svært omfattende datamateriale, som er innsamlet til evalueringens formål. Dette har vært nødvendig for å kunne svare på spørsmålene i evalueringsoppdraget. NIFU STEP har gjennomført to spørreskjemaundersøkelser blant elever ved 17 videregående skoler og en nettbasert undersøkelse blant lærerne ved de samme skolene.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-rapport;2007-33
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.subjectSidemålnb_NO
dc.title”Lese det, lære det, ja! Men å skrive det? Nei, det vil vi ikke”: Evaluering av forsøk med valgfritt skriftlig sidemål i Oslonb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber270nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsetaten, Oslo kommunenb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge