dc.contributor.author | Vibe, Nils | |
dc.contributor.author | Borgen, Jorunn Spord | |
dc.date.accessioned | 2015-03-30T13:55:28Z | |
dc.date.available | 2015-03-30T13:55:28Z | |
dc.date.issued | 2007-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-548-9 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280613 | |
dc.description.abstract | NIFU STEP har fått i oppdrag fra Oslo kommune, Utdanningsetaten å utføre en forskningsbasert evaluering av forsøket med valgfritt sidemål, som ble gjennomført ved ni videregående skoler i Oslo i tidsrommet 2004 – 2007. Rapporten presenterer resultater fra et svært omfattende datamateriale, som er innsamlet til evalueringens formål. Dette har vært nødvendig for å kunne svare på spørsmålene i evalueringsoppdraget. NIFU STEP har gjennomført to spørreskjemaundersøkelser blant elever ved 17 videregående skoler og en nettbasert undersøkelse blant lærerne ved de samme skolene. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-rapport;2007-33 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.subject | Videregående | nb_NO |
dc.subject | Sidemål | nb_NO |
dc.title | ”Lese det, lære det, ja! Men å skrive det? Nei, det vil vi ikke”: Evaluering av forsøk med valgfritt skriftlig sidemål i Oslo | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 270 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsetaten, Oslo kommune | nb_NO |