Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBorgen, Jorunn Spord
dc.contributor.authorGunnes, Hebe
dc.contributor.authorSivertsen, Gunnar
dc.date.accessioned2015-03-30T13:46:13Z
dc.date.available2015-03-30T13:46:13Z
dc.date.issued2007-11
dc.identifier.isbn978-82-7218-547-2
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280610
dc.description.abstractDenne rapporten er en kartlegging av norsk utdanningsforskning som er eksplorerende av karakter. Oppdragsgiver er Kunnskapsdepartementet, og prosjektet er et ledd i departementets utarbeidelse av en strategi for sektorforskningsansvar på området utdanning. Departementet har i den sammenheng gitt NIFU STEP i oppdrag å kartlegge konturer og omfang av norsk utdanningsforskning. Rapporten er basert på en innkretsing av feltet gjennom bibliometriske metoder, en strukturanalyse basert på FoU-statistikk og Forskerpersonalregisteret ved NIFU STEP, og en kvalitativ tilnærming til utdanningsforskningsfeltet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-rapport;2007-32
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectKartleggingnb_NO
dc.subjectUtdanningsforskningnb_NO
dc.titleKartlegging av norsk utdanningsforskningnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber51nb_NO
dc.relation.projectKunnskapsdepartementetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge