dc.contributor.author | Turmo, Are | |
dc.contributor.author | Aamodt, Per Olaf | |
dc.date.accessioned | 2015-03-30T12:37:54Z | |
dc.date.available | 2015-03-30T12:37:54Z | |
dc.date.issued | 2007-09 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-544-1 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280578 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten presenterer resultater fra en omfattende kartlegging av faglig og pedagogisk kompetanse blant lærere i videregående skole. Kartleggingen er gjennomført på oppdrag fra Utdanningsdirektoratet. Våren 2007 besvarte i overkant av 4 300 lærere et elektronisk spørreskjema som ble utviklet i samarbeid med Conexus. Rektorene ved de deltakende skolene ble også oppfordret til å besvare et eget elektronisk spørreskjema. Denne rapporten gir en første omfattende presentasjon av resultatene. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-rapport;29-2007 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Videregående | nb_NO |
dc.subject | Kartlegging | nb_NO |
dc.subject | Kompetanse | nb_NO |
dc.title | Pedagogisk og faglig kompetanse blant lærere i videregående skole. En kartlegging | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 78 | nb_NO |
dc.relation.project | Utdanningsdirektorate | nb_NO |