Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrandt, Synnøve S.
dc.contributor.authorHatlevik, Ida Katrine Riksaasen
dc.date.accessioned2015-03-30T12:13:48Z
dc.date.available2015-03-30T12:13:48Z
dc.date.issued2003-12
dc.identifier.issn0808-4572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280568
dc.description.abstractReform 94 medførte at tidligere modell for utdanning av yrkesfaglærere ikke lenger var tilpasset verken nytt innhold eller nye arbeidsformer i fag- og yrkesopplæringen. Yrkesfaglærerutdanningen kom som et svar på kompetansebehovene i yrkesfagopplæringen etter innføringen av reformen. Yrkesfaglærerutdanningen skulle gi større bredde i opplæringen av yrkesfaglærere, og det ble utviklet en modell for utdanningen som hadde forankring i yrkeslivet, i yrkespraksis og opplæringstradisjonene i den etablerte yrkesopplæringen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU skriftserie;2003-38
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectYrkesfagnb_NO
dc.subjectYrkesfaglærernb_NO
dc.titleSkreddersydd yrkesfaglærerutdanning? En undersøkelse av den treårige yrkesfaglærerutdanningennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge