dc.contributor.author | Arnesen, Clara Åse | |
dc.date.accessioned | 2015-03-30T11:10:06Z | |
dc.date.available | 2015-03-30T11:10:06Z | |
dc.date.issued | 2003-12 | |
dc.identifier.issn | 0808-4572 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280538 | |
dc.description.abstract | Formålet med denne rapporten er å studere nærmere standpunktkarakterene i de tre basisfagene norsk, engelsk og matematikk til avgangskullet i grunnskolen 2003. Det rettes spesielt fokus mot forskjeller i karakterer etter kjønn, foreldres utdanningsnivå, innvandringsbakgrunn og geografi. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU skriftserie;2003-32 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Videregående | nb_NO |
dc.subject | Karakterer | nb_NO |
dc.title | Grunnskolekarakterer våren 2003 | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |