Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAslaksen, Ellen
dc.contributor.authorBorgen, Jorunn Spord
dc.contributor.authorKjørholt, Anne Trine
dc.date.accessioned2015-03-30T09:12:07Z
dc.date.available2015-03-30T09:12:07Z
dc.date.issued2003-08
dc.identifier.issn0808-4572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280512
dc.description.abstractPå oppdrag fra Sekretariatet for Den kulturelle skolesekken, ABM-utvikling, har Ellen Aslaksen, Jorunn Spord Borgen og Anne Trine Kjørholt utviklet dette grunnlagsnotatet angående strategier og perspektiver for forskning og evaluering i tilknytning til Den kulturelle skolesekken. Tine Sophie Prøitz ved NIFU har gitt innspill til notatet.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU skriftserie;2003-21
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectKunst og kulturnb_NO
dc.titleDen kulturelle skolesekken – forskning, utvikling og evalueringnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge