dc.contributor.author | Aslaksen, Ellen | |
dc.contributor.author | Borgen, Jorunn Spord | |
dc.contributor.author | Kjørholt, Anne Trine | |
dc.date.accessioned | 2015-03-30T09:12:07Z | |
dc.date.available | 2015-03-30T09:12:07Z | |
dc.date.issued | 2003-08 | |
dc.identifier.issn | 0808-4572 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280512 | |
dc.description.abstract | På oppdrag fra Sekretariatet for Den kulturelle skolesekken, ABM-utvikling, har Ellen Aslaksen, Jorunn Spord Borgen og Anne Trine Kjørholt utviklet dette grunnlagsnotatet angående strategier og perspektiver for forskning og evaluering i tilknytning til Den kulturelle skolesekken. Tine Sophie Prøitz ved NIFU har gitt innspill til notatet. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU skriftserie;2003-21 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Kunst og kultur | nb_NO |
dc.title | Den kulturelle skolesekken – forskning, utvikling og evaluering | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |