Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.contributor.authorKårstein, Asbjørn
dc.date.accessioned2015-03-30T08:56:32Z
dc.date.available2015-03-30T08:56:32Z
dc.date.issued2013-09-15
dc.identifier.isbn978-82-7218-953-1
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280497
dc.description.abstractPå oppdrag fra Høgskolen i Telemark har NIFU gjennomført et følgeforskningsoppdrag knyttet til innføring av nettbasert grunnskolelærerutdanning. Målet har vært å vurdere hvordan den nettbaserte grunnskolelærerutdanningen fungerer når det gjelder relevans, kvalitet og profesjonsinnretning både faglig og organisatorisk. Hovedkonklusjonen er at den nettbaserte grunnskolelærerutdanningen som tilbys ved Høgskolen i Telemark er velfungerende. Utdanningen når ut til et studentsegment ingen andre campus- og fleksible/nettbaserte grunnskolelærerutdanninger klarer å nå. Studentene er voksne, kvinner dominerer og de kommer fra hele landet. Både by og land er representert. De presterer like godt eller bedre enn campusstudentene ved HiT og frafallet er lavt. Felles er at de ikke ville studert dersom tilbudet om nettbasert grunnskolelærerutdanning – slik det er organisert ved Høgskolen i Telemark – ikke hadde eksistert.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2013-37
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectIKTnb_NO
dc.subjectNettbasert undervisningnb_NO
dc.subjectLærerutdanningnb_NO
dc.titleNettbasert grunnskolelærerutdanning ved Høgskolen i Telemark. Rapport fra følgeforskningnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge