Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.date.accessioned2015-03-30T08:36:26Z
dc.date.available2015-03-30T08:36:26Z
dc.date.issued2003-04
dc.identifier.issn0808-4572
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280483
dc.description.abstractStatistikk over eksamensproduksjonen innenfor de frie fagstudiene har tydet på at studentene innen dette utdanningsområdet nærmest går for ”halv fart”. Ved å følge et utvalg av begynnerstudenter høsten 1994 fram til 2000, vil vi i denne rapporten forsøke å avdekke hvorfor studieutbyttet er så lavt. Skyldes det frafall eller lav studieeffektivitet, er det bestemte faser eller trinn i utdanningsløpet som er spesielt problematiske, og er det studentgrupper som har spesielt avvikende lav studieprogresjon?nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU skriftserie;2003-16
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectStudieprogresjonnb_NO
dc.titleStudieprogresjon, studieeffektivitet og frafall ved de frie fagstudiene ved universitetenenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge