Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.contributor.authorKårstein, Asbjørn
dc.contributor.authorOlsen, Dorothy Sutherland
dc.date.accessioned2015-03-29T18:48:44Z
dc.date.available2015-03-29T18:48:44Z
dc.date.issued2013-03-15
dc.identifier.isbn978-82-7218-919-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280429
dc.description.abstractFormålet med denne rapporten er å belyse hvordan lærerutdanningene bidrar til at lærerstudentene utvikler det som kan kalles profesjonsfaglig digital kompetanse. Med profesjonsfaglig digital kompetanse mener vi didaktisk bruk av IKT i undervisning og vurdering. I praksis innebærer det å kunne bruke IKT for å forberede undervisningsopplegg, pedagogisk bruk av IKT i egen undervisning, i eget administrativt arbeid og i evaluering og forskning. Oppdragsgiver er Senter for IKT i utdanningen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2013-20
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectIKTnb_NO
dc.subjectDigital kompetansenb_NO
dc.titleIKT i lærerutdanningen: På vei mot profesjonsfaglig digital kompetanse?nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge