dc.contributor.author | Børing, Pål | |
dc.contributor.author | Skule, Sveinung | |
dc.date.accessioned | 2015-03-29T16:09:29Z | |
dc.date.available | 2015-03-29T16:09:29Z | |
dc.date.issued | 2013-01-29 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-900-5 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280407 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er skrevet på oppdrag fra Kunnskapsdepartementet, og er den fjerde rapporten i en serie rapporter i et prosjekt som handler om livslang læring i norsk arbeidsliv. Med "livslang læring" mener vi det å delta i minst en av følgende tre former for læring: formell videreutdanning, kurs og opplæring, og det å ha læringsintensivt arbeid. I foreliggende rapport skal vi undersøke hvilken betydningen videreutdanning har på bedrifters produktivitetsnivå. Analysen er basert på registerdata, hvor sysselsettingsdata er koblet mot utdanningsdata og regnskapsdata. Dataene dekker perioden 2003-2010. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2013-9 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Livslang læring | nb_NO |
dc.subject | Etter- og videreutdanning | nb_NO |
dc.subject | Produktivitet | nb_NO |
dc.title | Betydningen av videreutdanning for bedrifters produktivitet: En studie basert på sysselsettingsdata koblet mot utdanningsdata og regnskapsdata | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |