dc.contributor.author | Støren, Liv Anne | |
dc.date.accessioned | 2015-03-28T21:41:23Z | |
dc.date.available | 2015-03-28T21:41:23Z | |
dc.date.issued | 2014-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0059-2 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280389 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er en del av følgeforskningsprosjektet om entreprenørskap i utdanning som NIFU har utført i samarbeid med Østlandsforskning siden 2010. Oppdragsgivere er Kunnskapsdepartementet, Kommunal- og moderniseringsdepartementet og Nærings- og fiskeridepartementet. Prosjektet skulle evaluere og følge opp Handlingsplanen for entreprenørskap i utdanningen 2009–2014, men bestod samtidig av flere selvstendige delprosjekter. Denne rapporten omhandler ett av de mange delprosjektene under følgeforskningsprosjektet, prosjektet "Mulige effekter av entreprenørskapsopplæring med tanke på å forhindre frafall i videregående opplæring". | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2014-50 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Entreprenørskap | nb_NO |
dc.title | Skoler med entreprenørskapstilbud – mindre frafall? | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |