Show simple item record

dc.contributor.authorLangfeldt, Liv
dc.contributor.authorVabø, Agnete
dc.contributor.authorWendt, Kaja
dc.contributor.authorSolberg, Espen
dc.contributor.authorAanstad, Siri
dc.contributor.authorOlsen, Bjørn Magne
dc.date.accessioned2015-03-26T19:29:57Z
dc.date.available2015-03-26T19:29:57Z
dc.date.issued2014-10
dc.identifier.isbn978-82-327-0028-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280310
dc.description.abstractDenne rapporten tar for seg hvordan de politiske føringene om å satse på matematikk, naturvitenskap og teknologi – MNT-fag – følges opp ved norske universiteter og høgskoler. Prosjekt er utført på oppdrag fra Kunnskapsdepartementet. Prosjektet ble initiert for å gi departementet et bedre kunnskapsgrunnlag for å føre styringsdialog med institusjonene om oppfølging av satsingen på MNT-fag.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2014-33
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectRealfagnb_NO
dc.subjectMatematikknb_NO
dc.titleSatsing på matematikk, naturvitenskap og teknologi (MNT-fag): Hvordan følges de politiske føringene opp ved universiteter og høgskoler?nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge