Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTømte, Cathrine
dc.contributor.authorSjaastad, Jørgen
dc.date.accessioned2015-03-25T06:12:02Z
dc.date.available2015-03-25T06:12:02Z
dc.date.issued2014-06-30
dc.identifier.isbn978-82-327-0015-8
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280205
dc.description.abstractPå oppdrag fra Senter for IKT i utdanningen har NIFU evaluert piloteringen av Den virtuelle matematikkskolen for året 2013-2014. Målet har vært å belyse flere sider ved gjennomføringen av piloteringen, som brukeropplevelse, brukertilfredshet, læringsutbytte og motivasjon for å delta. Pilotversjonen av DMV omfatter en IKT-løsning og en organisasjon for et nettbasert opplæringstilbud innenfor matematikkfaget. Tilbudet er rettet inn mot to målgrupper; elever som ønsker å delta i matematikkundervisning på videregående nivå (DVM-1T), og elever som har behov for et tilbud på grunnleggende nivå som er mer motiverende enn hva skolen selv kan tilby (DVM-U).nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2014-27
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectMatematikknb_NO
dc.subjectLæringsutbyttenb_NO
dc.subjectMotivasjonnb_NO
dc.titleDen virtuelle matematikkskolen: Evaluering av pilotering for skoleåret 2013-2014nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge