dc.contributor.author | Tømte, Cathrine | |
dc.contributor.author | Sjaastad, Jørgen | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T06:12:02Z | |
dc.date.available | 2015-03-25T06:12:02Z | |
dc.date.issued | 2014-06-30 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0015-8 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/280205 | |
dc.description.abstract | På oppdrag fra Senter for IKT i utdanningen har NIFU evaluert piloteringen av Den virtuelle matematikkskolen for året 2013-2014. Målet har vært å belyse flere sider ved gjennomføringen av piloteringen, som brukeropplevelse, brukertilfredshet, læringsutbytte og motivasjon for å delta. Pilotversjonen av DMV omfatter en IKT-løsning og en organisasjon for et nettbasert opplæringstilbud innenfor matematikkfaget. Tilbudet er rettet inn mot to målgrupper; elever som ønsker å delta i matematikkundervisning på videregående nivå (DVM-1T), og elever som har behov for et tilbud på grunnleggende nivå som er mer motiverende enn hva skolen selv kan tilby (DVM-U). | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU rapport;2014-27 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Matematikk | nb_NO |
dc.subject | Læringsutbytte | nb_NO |
dc.subject | Motivasjon | nb_NO |
dc.title | Den virtuelle matematikkskolen: Evaluering av pilotering for skoleåret 2013-2014 | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |