Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHovdhaugen, Elisabeth
dc.contributor.authorSeland, Idunn
dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorPrøitz, Tine Sophie
dc.contributor.authorVibe, Nils
dc.date.accessioned2015-03-23T17:33:59Z
dc.date.available2015-03-23T17:33:59Z
dc.date.issued2014-07
dc.identifier.isbn978-82-327-0011-0
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/280144
dc.description.abstractDenne rapporten kartlegger praksiser og rutiner for hvordan standpunktkarakterer settes ved offentlige og private skoler. Bakgrunnen for oppdraget er en avisdebatt i 2013 der det ble påvist større avvik mellom standpunkt- og eksamenskarakter ved private enn ved offentlige videregående skoler, og der det ble reist spørsmål om hva dette kan skyldes.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFUnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU rapport;2014-24
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectPrivate skolernb_NO
dc.subjectKarakterernb_NO
dc.titleKarakterer i offentlige og private videregående skoler: En analyse av eksamens- og standpunktkarakter i norsk og matematikk og rutiner for standpunktvurdering i offentlige og private videregående skolernb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge