dc.contributor.author | Møller, Jorunn | |
dc.contributor.author | Prøitz, Tine Sophie | |
dc.contributor.author | Aasen, Petter | |
dc.date.accessioned | 2015-03-20T10:06:38Z | |
dc.date.available | 2015-03-20T10:06:38Z | |
dc.date.issued | 2009-11 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-650-9 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279950 | |
dc.description.abstract | Norsk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning (NIFU STEP) og Institutt for lærerutdanning og skoleutvikling (ILS) ved Universitetet i Oslo har fått i oppdrag av Utdanningsdirektoratet å gjennomføre et prosjekt under evalueringen av reformen Kunnskapsløftet. Reformen iverksettes stegvis fra 2006. Evalueringen følger reformgjennomføringen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP rapport;2009-42 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.title | Kunnskapsløftet – tung bør å bære? Underveisanalyse av styringsreformen i skjæringspunktet mellom politikk, administrasjon og profesjon | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |