dc.contributor.author | Thelin, Annika Andræ | |
dc.date.accessioned | 2015-03-20T08:57:21Z | |
dc.date.available | 2015-03-20T08:57:21Z | |
dc.date.issued | 2009-08 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-639-4 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279898 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten presenterer en studie av forholdet mellom forskningens verden og skolens hverdag. Studien bygger på intervjuer med doktorander innenfor utdanningsvitenskap som ble finansiert gjennom et svensk sektorforskningsprogram fra begynnelsen av 2000-tallet. | nb_NO |
dc.language.iso | swe | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP rapport;2009-31 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Forskerutdanning | nb_NO |
dc.subject | Sektorforskning | nb_NO |
dc.title | På tröskeln till en okänd värld: Forskarutbildning och skolans vardag | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |