Show simple item record

dc.contributor.authorBorgen, Jorunn Spord
dc.contributor.authorOpheim, Vibeke
dc.contributor.authorPrøitz, Tine Sophie
dc.date.accessioned2015-03-20T08:01:09Z
dc.date.available2015-03-20T08:01:09Z
dc.date.issued2009-05
dc.identifier.isbn978-82-7218-632-5
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279852
dc.description.abstractNIFU STEP har på oppdrag for Norges forskningsråd gjort en vurdering av forskningsprogrammet Praksisrettet FoU for barnehagen, grunnopplæringen og lærerutdanningen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;2009-25
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectFoUnb_NO
dc.subjectBarnehagenb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectLærerutdanningnb_NO
dc.titlePraksisFoU 2005-2010: Vurdering av forskningsprogrammet Praksisrettet FoU for barnehagen, grunnopplæringen og lærerutdanningennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge