dc.contributor.author | Borgen, Jorunn Spord | |
dc.contributor.author | Opheim, Vibeke | |
dc.contributor.author | Prøitz, Tine Sophie | |
dc.date.accessioned | 2015-03-20T08:01:09Z | |
dc.date.available | 2015-03-20T08:01:09Z | |
dc.date.issued | 2009-05 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-632-5 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279852 | |
dc.description.abstract | NIFU STEP har på oppdrag for Norges forskningsråd gjort en vurdering av forskningsprogrammet Praksisrettet FoU for barnehagen, grunnopplæringen og lærerutdanningen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP rapport;2009-25 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | FoU | nb_NO |
dc.subject | Barnehage | nb_NO |
dc.subject | Grunnopplæring | nb_NO |
dc.subject | Lærerutdanning | nb_NO |
dc.title | PraksisFoU 2005-2010: Vurdering av forskningsprogrammet Praksisrettet FoU for barnehagen, grunnopplæringen og lærerutdanningen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |