Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorArnesen, Clara Åse
dc.contributor.authorWaagene, Erica
dc.date.accessioned2015-03-19T09:29:49Z
dc.date.available2015-03-19T09:29:49Z
dc.date.issued2009-02
dc.identifier.isbn978-82-7218-614-1
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279690
dc.description.abstractKvalitetsreformen har ført til at en ny gradsstruktur er innført ved landets høyere utdanningsinstitusjoner. Det knytter seg stor interesse for hvordan de nye gradene fungerer i utdanningssystemet og i forhold til arbeidsmarkedet. NIFU STEP sin halvtårsundersøkelse av nyutdannede kandidater våren 2007, Kandidatundersøkelsen 2007, er den første undersøkelsen som kan si noe om nyutdannede bachelorkandidaters erfaringer i forhold til arbeidsmarkedet og videre utdanning. Denne rapporten tar for seg bachelorkandidater fra ”breddeuniversitetene” (universitetene i Oslo, Bergen og Tromsø samt NTNU), og studerer deres aktiviteter et halvt år etter eksamen med hovedvekt på ulike sider ved kandidatenes deltakelse i videreutdanning: hvilke studiemål de har og hva slags utdanninger de tar.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;2009-7
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectBachelorgradnb_NO
dc.titleBachelorgraden fra universitet – en selvstendig grad, eller delmål i et lengre utdanningsløp?nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge