Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorOpheim, Vibeke
dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.date.accessioned2015-03-16T20:42:33Z
dc.date.available2015-03-16T20:42:33Z
dc.date.issued2010-11-03
dc.identifier.isbn978-82-7218-709-4
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279405
dc.description.abstractHensikten med prosjektet er å følge opp og vurdere utvikling over tid med hensyn til ressursinnsats og læringsresultater i grunnopplæringen. Formålet er å kunne legge til rette for et bedre kunnskapsgrunnlag og utvikling av gode kvalitetsindikatorer knyttet til vurdering av ressursinnsats og læringsresultater.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;2010-34
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectLæringnb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectRessursinnsatsnb_NO
dc.subjectLæringsresultaternb_NO
dc.titleDe gamle er eldst? Betydning av skoleressurser, undervisningsformer og læringsmiljø for elevenes prestasjoner på 5., 8. og 10. trinn i grunnopplæringennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge