dc.contributor.author | Opheim, Vibeke | |
dc.contributor.author | Grøgaard, Jens B. | |
dc.contributor.author | Næss, Terje | |
dc.date.accessioned | 2015-03-16T20:42:33Z | |
dc.date.available | 2015-03-16T20:42:33Z | |
dc.date.issued | 2010-11-03 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-709-4 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279405 | |
dc.description.abstract | Hensikten med prosjektet er å følge opp og vurdere utvikling over tid med hensyn til ressursinnsats og læringsresultater i grunnopplæringen. Formålet er å kunne legge til rette for et bedre kunnskapsgrunnlag og utvikling av gode kvalitetsindikatorer knyttet til vurdering av ressursinnsats og læringsresultater. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP rapport;2010-34 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Læring | nb_NO |
dc.subject | Grunnopplæring | nb_NO |
dc.subject | Ressursinnsats | nb_NO |
dc.subject | Læringsresultater | nb_NO |
dc.title | De gamle er eldst? Betydning av skoleressurser, undervisningsformer og læringsmiljø for elevenes prestasjoner på 5., 8. og 10. trinn i grunnopplæringen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |