dc.contributor.author | Prøitz, Tine Sophie | |
dc.contributor.author | Borgen, Jorunn Spord | |
dc.date.accessioned | 2015-03-13T08:26:01Z | |
dc.date.available | 2015-03-13T08:26:01Z | |
dc.date.issued | 2010-05 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7218-683-7 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279131 | |
dc.description.abstract | På oppdrag fra Utdanningsdirektoratet har NIFU STEP gjennomført et forskningsoppdrag for å fremskaffe informasjon om hva lærere bruker som grunnlag for å sette standpunktkarakterer i grunnopplæringen. Bakgrunnen er at direktoratet har lite dokumentasjon om dette. Resultatet av undersøkelsen skal utgjøre et grunnlag for videre kartlegging av skolens praksis med fastsetting av standpunktkarakterer i fag. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP rapport;16-2010 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Grunnopplæring | nb_NO |
dc.subject | Karakterer | nb_NO |
dc.title | Rettferdig standpunktvurdering – det (u)muliges kunst? Læreres setting av standpunktkarakter i fem fag i grunnopplæringen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |