Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrandt, Synnøve S.
dc.date.accessioned2015-03-12T19:57:36Z
dc.date.available2015-03-12T19:57:36Z
dc.date.issued2010-03
dc.identifier.isbn978-82-7218-671-4
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279105
dc.description.abstractProsjekttittel for prosjektet har vært Enhetsskolen og universell utforming, og er en undersøkelse av praksis og erfaringer når det gjelder ivaretakelse av mangfoldet i elevmassen i grunnopplæringen. Rapporten er med sin store mengde intervjuer utført innenfor en forholdsvis kort tidsramme og er i stor grad en deskriptiv presentasjon. Undersøkelsen er gjennomført og skrevet av Synnøve Brandt. Assisterende direktør Bjørn Stensaker og forskningsleder Eifred Markussen har lest og kommentert sluttutkast til rapporten. Prosjektet er gjennomført på oppdrag av Deltasenteret, som er et statlig kompetansesenter som jobber med å utvikle, samle og videreformidle kunnskap om hva som hemmer og fremmer deltakelse i samfunnet for personer med nedsatt funksjonsevne.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP rapport;9-2010
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectEnhetsskolennb_NO
dc.subjectMangfoldnb_NO
dc.titleEn mangfoldig og universell grunnopplæring? Om hvordan mangfold ivaretas faglig, sosialt og fysisk fra 4. til 8. trinn i grunnskolennb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge