dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.date.accessioned | 2015-03-12T17:12:13Z | |
dc.date.available | 2015-03-12T17:12:13Z | |
dc.date.issued | 2007-05 | |
dc.identifier.isbn | 82-7218-539-3 | |
dc.identifier.issn | 1504-1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/279083 | |
dc.description.abstract | NTNU ved program for lærerutdanning (PLU) har bedt NIFU STEP om å gjøre en ekstern vurdering av det pedagogiske utviklingsprogrammet (PEDUP) ved universitetet. Evalueringen er basert på en kombinasjon av intervjuer med ansatte og deltakere på PEDUP programmet, en mindre kvantitativ spørreundersøkelse til tidligere deltakere, samt dokumentanalyser av skriftlig materiale. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-rapport;24-2007 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Evaluering | nb_NO |
dc.subject | Pedagogikk | nb_NO |
dc.subject | Høyere utdanning | nb_NO |
dc.title | Evaluering av Pedagogisk Utviklingsprogram (PEDUP) ved NTNU | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 31 | nb_NO |