Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.contributor.authorStrømstad, Marit
dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorHausstätter, Rune
dc.contributor.authorNordahl, Thomas
dc.date.accessioned2015-03-12T15:31:50Z
dc.date.available2015-03-12T15:31:50Z
dc.date.issued2007-03
dc.identifier.isbn82-7218-534-2
dc.identifier.issn1504-1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/279073
dc.description.abstractDenne rapporten er den første i prosjektet Gjennomgang av spesialundervisning som inngår i evalueringen av Kunnskapsløftet. Prosjektet gjennomføres som et samarbeidsprosjekt mellom Høgskolen i Hedmark og NIFU STEP. Prosjektet skal studere spesialundervisning både i grunnskolen og i videregående opplæring.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-rapport;19-2007
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectEvalueringnb_NO
dc.subjectGrunnopplæringnb_NO
dc.subjectVideregåendenb_NO
dc.subjectKunnskapsløftetnb_NO
dc.subjectSpesialundervisningnb_NO
dc.titleInkluderende spesialundervisning? Om utfordringer innenfor spesialundervisningen i 2007 Rapport nr. 1 fra prosjektet: Gjennomgang av Spesialundervisning, Evaluering av Kunnskapsløftetnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber74nb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge