dc.contributor.author | Gornitzka, Åse | |
dc.contributor.author | Stensaker, Bjørn | |
dc.date.accessioned | 2015-02-25T08:12:36Z | |
dc.date.available | 2015-02-25T08:12:36Z | |
dc.date.issued | 2002-02 | |
dc.identifier.issn | 0808-4572 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/277651 | |
dc.description.abstract | I forbindelse med handlingsplanen for IKT i norsk utdanning (2000-2003) fremkom det et behov for en større utredning om IKT som fag. Utdannings- og forskningsdepartementet har bedt Norgesnettrådet iverksette en slik utredning i løpet av 2002. Som et ledd i denne utredningen har Norgesnettrådets sekretariat bedt NIFU om å kartlegge og vurdere hvordan IKT utdanningene er organisert i en del utvalgte land, slik at en nærmere sammenligning med norsk IKT utdanning kan gjøres. Dette notatet er resultatet av dette arbeidet. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU skriftserie;2002-6 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Organisering | nb_NO |
dc.subject | IKT | nb_NO |
dc.title | Internasjonal IKT-utdanning − Formål, organisering og innhold | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |