dc.contributor.author | Pedersen, Cathrine | |
dc.contributor.author | Reiling, Rune Borgan | |
dc.contributor.author | Vennerød-Diesen, Frida Felicia | |
dc.contributor.author | Alne, Ragnar | |
dc.contributor.author | Smedsrud, Jørgen | |
dc.date.accessioned | 2021-08-30T09:31:51Z | |
dc.date.available | 2021-08-30T09:31:51Z | |
dc.date.issued | 2021-06 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0511-5 | |
dc.identifier.issn | 1894-8200 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2771724 | |
dc.description.abstract | Dette arbeidsnotatet er fjerde delrapportering i prosjektet «Evaluering av norm for lærertetthet» som NIFU gjennomfører på oppdag fra Utdanningsdirektoratet. Arbeidsnotatet inkluderer en analyse av relevante tall fra grunnskolens informasjonssystem (GSI) over tid samt kvalitative intervjuer med skoleeiere, skoleledere og lærere i fire casekommuner, primært høsten 2020. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Nordisk institutt for studier av innovasjon, forskning og utdanning NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU Arbeidsnotat;2021:6 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Lærertetthet i koronapandemiens første år: Analyse av GSI og intervjuer med skoleeiere, skoleledere og lærere. Fjerde delrapportering fra Evaluering av norm for lærertetthet | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.source.pagenumber | 116 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |