Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.date.accessioned2015-02-06T13:52:22Z
dc.date.available2015-02-06T13:52:22Z
dc.date.issued2006-06
dc.identifier.isbn82–7218–508–3
dc.identifier.issn1504–1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/275571
dc.description.abstractI denne rapporten har vi belyst hva inntakskvalitet har å si for det faglige nivået til ferdig uteksaminerte kandidater, med et særlig fokus på allmennlærerutdanning. Analysen baserer seg på et utvalg på 1 800 kandidater med høyere grad, siviløkonomeksamen eller allmennlærerutdanning, uteksaminert våren 2003.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-rapport;4-2006
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectStudieutbyttenb_NO
dc.subjectKvalitetnb_NO
dc.subjectStudieprogresjonnb_NO
dc.titleInntakskvalitet og karakterer i høyere utdanning: Høyere grads kandidater, siviløkonomer og allmennlærerenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.relation.projectKunnskapsdepartementetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge