Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLødding, Berit
dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.contributor.authorVibe, Nils
dc.date.accessioned2015-02-06T10:16:26Z
dc.date.available2015-02-06T10:16:26Z
dc.date.issued2005-10
dc.identifier.isbn82–7218–501–6
dc.identifier.issn1504–1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/275543
dc.description.abstractPå oppdrag fra Utdanningsdirektoratet har NIFU STEP utarbeidet denne statusrapporten om tilstanden i grunnopplæringen anno 2005 med hensyn til gjennomføring og læringsutbytte. Utdanningsdirektoratet har gitt andre miljøer i oppgave å utvikle tilsvarende rapporter på områdene Tilpasset opplæring og Yrkesopplæring i skole og bedrift. Rapportene skal beskrive eksisterende dokumentasjonsgrunnlag, samtidig som de skal avdekke «huller» i dokumentasjonsgrunnlaget.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-rapport;5-2005
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectGrunnopplæring
dc.subjectGjennomstrømning
dc.subjectLæringsutbytte
dc.title«…utnytte sine evner og realisere sitt talent»? Læringsutbytte ved innføringen av Kunnskapsløftetnb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge