dc.contributor.author | Lødding, Berit | |
dc.contributor.author | Markussen, Eifred | |
dc.contributor.author | Vibe, Nils | |
dc.date.accessioned | 2015-02-06T10:16:26Z | |
dc.date.available | 2015-02-06T10:16:26Z | |
dc.date.issued | 2005-10 | |
dc.identifier.isbn | 82–7218–501–6 | |
dc.identifier.issn | 1504–1824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/275543 | |
dc.description.abstract | På oppdrag fra Utdanningsdirektoratet har NIFU STEP utarbeidet denne statusrapporten om tilstanden i grunnopplæringen anno 2005 med hensyn til gjennomføring og læringsutbytte. Utdanningsdirektoratet har gitt andre miljøer i oppgave å utvikle tilsvarende rapporter på områdene Tilpasset opplæring og Yrkesopplæring i skole og bedrift. Rapportene skal beskrive eksisterende dokumentasjonsgrunnlag, samtidig som de skal avdekke «huller» i dokumentasjonsgrunnlaget. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU STEP | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU STEP-rapport;5-2005 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Grunnopplæring | |
dc.subject | Gjennomstrømning | |
dc.subject | Læringsutbytte | |
dc.title | «…utnytte sine evner og realisere sitt talent»? Læringsutbytte ved innføringen av Kunnskapsløftet | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |