Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGrøgaard, Jens B.
dc.contributor.authorHatlevik, Ida Katrine Riksaasen
dc.contributor.authorMarkussen, Eifred
dc.date.accessioned2015-02-05T14:28:38Z
dc.date.available2015-02-05T14:28:38Z
dc.date.issued2004-11
dc.identifier.isbn82–7218–493–1
dc.identifier.issn1504–1824
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/275486
dc.description.abstractNIFU STEP har på oppdrag for Utdanningsdirektoratet gjennomført en brukerundersøkelse av norsk spesialundervisning anno 2004. Undersøkelsen har kartlagt og analysert 1) elevers, foreldres og læreres vurderinger av opplæringen for elever med spesialundervisning etter enkeltvedtak og 2) skoleledere, læreres og foreldres vurdering av tjenestetilbudet fra PPT og Statped. Data er samlet inn gjennom spørreundersøkelser til bl.a. elever med spesialundervisning etter enkeltvedtak, deres foreldre og lærere, samt fra skoleledere på disse elevenes skoler. Spørreundersøkelsen ble gjennomført i vårsemesteret 2004 ved både barne- ungdoms- og videregående skoler i fem fylker.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU STEPnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU STEP-rapport;9-2004
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectSpesialundervisning
dc.titleEleven i fokus? En brukerundersøkelse av norsk spesialundervisning etter enkeltvedtaknb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.relation.projectUtdanningsdirektoratetnb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge