Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHatlevik, Ida Katrine Riksaasen
dc.contributor.authorSandberg, Nina
dc.date.accessioned2015-02-03T13:23:10Z
dc.date.available2015-02-03T13:23:10Z
dc.date.issued2003-07
dc.identifier.isbn82-7218-473-7
dc.identifier.issn0807-3635
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/275294
dc.description.abstractDenne rapporten er utarbeidet på oppdrag fra Akershus fylkeskommune. Rapporten gir en evaluering av Akershus fylkeskommune sin satsing på samarbeidslæring, og bygger på både kvantitative og kvalitative data. Rapporten belyser hvilken plass og hvilket omfang samarbeidslæring har i de videregående skolene i Akershus, samt hvilke faktorer som kan gjøre samarbeidslæring til en suksess.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherNIFU – Norsk institutt for studier av forskning og utdanningnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;3-2003
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/*
dc.subjectVideregående
dc.titleÅ lære gjennom samarbeid: Evaluering av satsingen på samarbeidslæring innenfor videregående opplæring i Akershus fylkeskommunenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.relation.projectAkershus fylkeskommunenb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge