dc.contributor.author | Hatlevik, Ida Katrine Riksaasen | |
dc.contributor.author | Sandberg, Nina | |
dc.date.accessioned | 2015-02-03T13:23:10Z | |
dc.date.available | 2015-02-03T13:23:10Z | |
dc.date.issued | 2003-07 | |
dc.identifier.isbn | 82-7218-473-7 | |
dc.identifier.issn | 0807-3635 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/275294 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er utarbeidet på oppdrag fra Akershus fylkeskommune. Rapporten gir en evaluering av Akershus fylkeskommune sin satsing på samarbeidslæring, og bygger på både kvantitative og kvalitative data. Rapporten belyser hvilken plass og hvilket omfang samarbeidslæring har i de videregående skolene i Akershus, samt hvilke faktorer som kan gjøre samarbeidslæring til en suksess. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU – Norsk institutt for studier av forskning og utdanning | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;3-2003 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Videregående | |
dc.title | Å lære gjennom samarbeid: Evaluering av satsingen på samarbeidslæring innenfor videregående opplæring i Akershus fylkeskommune | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.relation.project | Akershus fylkeskommune | nb_NO |