dc.contributor.author | Hatlevik, Ida Katrine Riksaasen | |
dc.date.accessioned | 2015-01-07T10:09:41Z | |
dc.date.available | 2015-01-07T10:09:41Z | |
dc.date.issued | 2000-01 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/273696 | |
dc.description.abstract | Rapporten er utarbeidet på oppdrag fra Norgesnettrådet. Formålet er å gi en sammenlignende oversikt over hvordan sykepleier-, lærer- og ingeniørutdanningen styres og reguleres i Norge, England, Finland og Nederland. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | NIFU | |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;4-2000 | |
dc.rights | Navngivelse-Ikkekommersiell 3.0 Norge | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/no/ | * |
dc.subject | Sykepleierutdanning | |
dc.subject | Lærerutdanning | |
dc.subject | Ingeniørutdanning | |
dc.subject | Høyere utdanning | |
dc.title | Styring og regulering av sykepleier-, lærer- og ingeniørutdanningen i fire land: En sammenlignende studie av Norge, England, Finland og Nederland. | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 76 | nb_NO |
dc.relation.project | Prosjekt finansiert av Norgesnettrådet | nb_NO |