Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGjerustad, Cay
dc.contributor.authorBergene, Ann Cecilie
dc.contributor.authorLynnebakke, Brit
dc.date.accessioned2021-03-16T20:22:35Z
dc.date.available2021-03-16T20:22:35Z
dc.date.issued2021-02
dc.identifier.isbn978-82-327-0504-7
dc.identifier.issn1892-2597
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2733774
dc.description.abstractOECDs TALIS Starting Strong Survey er en internasjonal undersøkelse rettet til ansatte og styrere i barnehagen, og ble gjennomført våren 2018. Det er første gang OECD gjennomfører en undersøkelse blant barnehageansatte. NIFU har på oppdrag for Utdanningsdirektoratet hatt ansvaret for datainnsamlingen til TALIS Starting Strong Survey i Norge. Denne rapporten presenterer norske resultater fra TALIS Starting Strong Survey og fra kvalitative intervjuer med barnehageansatte i Norge.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU-rapport;2021:7
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectTALIS Starting Strongen_US
dc.subjectBarnehageundersøkelseen_US
dc.subjectFaglig utviklingen_US
dc.subjectSamarbeiden_US
dc.subjectMestringen_US
dc.subjectLedelseen_US
dc.titleFaglig utvikling, samarbeid, mestring og ledelse i norske barnehager: Andre dybderapport med norske resultater fra den internasjonale barnehageundersøkelsen TALIS Starting Strongen_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber116en_US
dc.relation.projectUtdanningsdirektorateten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal