dc.contributor.author | Gjerustad, Cay | |
dc.contributor.author | Bergene, Ann Cecilie | |
dc.contributor.author | Lynnebakke, Brit | |
dc.date.accessioned | 2021-03-16T20:22:35Z | |
dc.date.available | 2021-03-16T20:22:35Z | |
dc.date.issued | 2021-02 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0504-7 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2733774 | |
dc.description.abstract | OECDs TALIS Starting Strong Survey er en internasjonal undersøkelse rettet til ansatte og styrere i barnehagen, og ble gjennomført våren 2018. Det er første gang OECD gjennomfører en undersøkelse blant barnehageansatte. NIFU har på oppdrag for Utdanningsdirektoratet hatt ansvaret for datainnsamlingen til TALIS Starting Strong Survey i Norge. Denne rapporten presenterer norske resultater fra TALIS Starting Strong Survey og fra kvalitative intervjuer med barnehageansatte i Norge. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2021:7 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | TALIS Starting Strong | en_US |
dc.subject | Barnehageundersøkelse | en_US |
dc.subject | Faglig utvikling | en_US |
dc.subject | Samarbeid | en_US |
dc.subject | Mestring | en_US |
dc.subject | Ledelse | en_US |
dc.title | Faglig utvikling, samarbeid, mestring og ledelse i norske barnehager: Andre dybderapport med norske resultater fra den internasjonale barnehageundersøkelsen TALIS Starting Strong | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 116 | en_US |
dc.relation.project | Utdanningsdirektoratet | en_US |