Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorThrondsen, Inger
dc.contributor.authorBjörnsson, Julius Kristjan
dc.date.accessioned2021-02-08T08:19:38Z
dc.date.available2021-02-08T08:19:38Z
dc.date.issued2020-03
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2726536
dc.description.abstractDen foreliggende rapporten er den andre nasjonale delrapporten fra TALIS-undersøkelsen i 2018. I denne rapporteringen er det funn om lærere og skoleledere som verdsatte profesjonsutøvere som fremheves. I rapporteringsplanen fra OECD inngår følgende tema: Hva som kjennetegner en type kollegasamarbeid som er nødvendig for at skolens kunnskapsarbeid skal ha gode kår, betingelser rundt læreres ansvar og autonomi i dagens ungdomsskole, særtrekk ved læreryrket som karrierevei, samt hva som kan styrke læreres tilfredshet med jobben.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Oslo og NIFUen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTALIS 2018. Flere hovedfunn fra ungdomstrinnet. Andre delrapport fra OECDs internasjonale studie av undervisning og læringen_US
dc.typeResearch reporten_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • 9 - Other / Annet [177]
    Dissertations, conference papers, annual reports, other reports etc.

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal