Show simple item record

dc.contributor.authorCarlsten, Tone Cecilie
dc.contributor.authorThrondsen, Inger
dc.contributor.authorBjörnsson, Julius Kristjan
dc.date.accessioned2021-02-08T08:19:38Z
dc.date.available2021-02-08T08:19:38Z
dc.date.issued2020-03
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2726536
dc.description.abstractDen foreliggende rapporten er den andre nasjonale delrapporten fra TALIS-undersøkelsen i 2018. I denne rapporteringen er det funn om lærere og skoleledere som verdsatte profesjonsutøvere som fremheves. I rapporteringsplanen fra OECD inngår følgende tema: Hva som kjennetegner en type kollegasamarbeid som er nødvendig for at skolens kunnskapsarbeid skal ha gode kår, betingelser rundt læreres ansvar og autonomi i dagens ungdomsskole, særtrekk ved læreryrket som karrierevei, samt hva som kan styrke læreres tilfredshet med jobben.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherUniversitetet i Oslo og NIFUen_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleTALIS 2018. Flere hovedfunn fra ungdomstrinnet. Andre delrapport fra OECDs internasjonale studie av undervisning og læringen_US
dc.typeResearch reporten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • 9 - Other / Annet [195]
    Dissertations, conference papers, annual reports, other reports etc.

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal