Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.contributor.authorFrølich, Nicoline
dc.contributor.authorElken, Mari
dc.date.accessioned2021-01-25T10:29:42Z
dc.date.available2021-01-25T10:29:42Z
dc.date.issued2021-01-25
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2724491
dc.description.abstractI dette notatet belyses utviklingen i studieprogramprofilen ved de fusjonerte institusjonene. Institusjonene har fått en tydeligere fagprofil målt som andel studieprogram innen ulike fagområder og også styrket mastergradsprofil, men dette skyldes i stor grad den pågående overgangen fra fireårig til femårig lærerutdanning. Det har også vært en økning i antall studenter per studieprogram. Institusjonene har større regional spredning av studietilbudene, men studentene søker i større grad til noen av studiestedene enn andre. Data er hentet fra DBH.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2021-2
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFusjonerte institusjoner i støpeskjeen: Endringer i faglige profiler og det regionale studietilbudeten_US
dc.typeOthersen_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal