Show simple item record

dc.contributor.authorNæss, Terje
dc.contributor.authorFrølich, Nicoline
dc.contributor.authorElken, Mari
dc.date.accessioned2021-01-25T10:29:42Z
dc.date.available2021-01-25T10:29:42Z
dc.date.issued2021-01-25
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2724491
dc.description.abstractI dette notatet belyses utviklingen i studieprogramprofilen ved de fusjonerte institusjonene. Institusjonene har fått en tydeligere fagprofil målt som andel studieprogram innen ulike fagområder og også styrket mastergradsprofil, men dette skyldes i stor grad den pågående overgangen fra fireårig til femårig lærerutdanning. Det har også vært en økning i antall studenter per studieprogram. Institusjonene har større regional spredning av studietilbudene, men studentene søker i større grad til noen av studiestedene enn andre. Data er hentet fra DBH.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNIFUen_US
dc.relation.ispartofseriesNIFU Innsikt;2021-2
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleFusjonerte institusjoner i støpeskjeen: Endringer i faglige profiler og det regionale studietilbudeten_US
dc.typeOthersen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal