dc.contributor.author | Andersen, Rolf K. | |
dc.contributor.author | Skålholt, Asgeir | |
dc.contributor.author | Tønder, Anna Hagen | |
dc.contributor.author | Reegård, Kaja | |
dc.date.accessioned | 2021-01-06T13:42:28Z | |
dc.date.available | 2021-01-06T13:42:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-327-0493-4 | |
dc.identifier.issn | 1892-2597 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2721773 | |
dc.description.abstract | Dette er sluttrapporten fra Fagarbeiderprosjektet, som Fafo og NIFU har gjennomført i perioden 2017–2020. Prosjektet er gjennomført på oppdrag for Utdanningsdirektoratet. Målet har vært å utvikle en metodikk for gjennomføring av en fagarbeiderundersøkelse og en arbeidsgiverundersøkelse som kan inngå som en del av kvalitetsvurderingssystemet for fag- og yrkesopplæringen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Fafo og NIFU | en_US |
dc.relation.ispartofseries | NIFU-rapport;2020:30 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Fag- og yrkesopplæring | en_US |
dc.subject | Fagarbeiderundersøkselse | en_US |
dc.subject | Arbeidsgiverundersøkelse | en_US |
dc.title | Relevans i fag- og yrkesopplæringen : Utvikling og analyse av en fagarbeiderundersøkelse og en arbeidsgiverundersøkelse | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.source.pagenumber | 102 | en_US |